12 Eylül 2014 Cuma


Merhaba! :)

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bir blog açma fikri aklımda hiç yoktu. Bugün artık sınavlara çalışmaktan laçkalaşan sinirlerim sağolsunlar beni böyle bir şey yapmaya itti. Sonucu iyi mi kötü mü olur bilinmez, zaman gösterecek tabii ki. İnanın sabahtan beri inceleyip duruyorum şu blogları. Saatin farkına bile varamadım. O kadar güzel paylaşımlar yapmışlar ki! Hepsini tek tek okumak için sınavlarımın biteceği günü dört gözle bekliyorum. Sınav demişken yarın da sınavım varmışsa demek ki! :O Amanın booğv. Blog açmamın sebebi benim de kozmetik bakım güzellik konularına fazlasıyla eğilimli oluşum! 3294 tane kozmetik ürünü alıp her birini deneyimleyip sizinle burada paylaşmak niyetindeyim! Dilerim herkes için güzel katkılar sağlayabilirim.
Hepinize öpücükler! :)