RIMMEL LONDON ÇILGINLIĞI (:
Vallahi nerden başlayayım nasıl anlatayım nasıl tarif edeyim bilemedim. Sağ baştan sayacak olursak:
1-Rimmel London Stay Matte Pudra (001-Transparent)
2-Rimmel London Lasting Finish Fondöten (200-Soft Beige)
3-Rimmel London Stay Matte Primer (003-Tek renk zaten)
4-Maybelline Affinitone Concealer (01-Nude Beige)
Makyajıma önce Rimmel London bazı uygulayarak başlıyorum. Benim yanaklarımda özellikle sol yanağımda çok sivilce izleri ve aşırı kızarıklık olduğu için yoğun olarak oraya uyguluyorum ve üstüne Rimmel London Lasting Finish fondöteni geçiyorum. Tek kat yetebiliyor, çünkü kapatıcılık özelliği çok yüksek ve altındaki baz da kapatıcılığın artmasına büyük ölçüde katkıda bulunuyor. Daha sonra Stay Matte pudrasıyla üstünden bir kat geçiyorum. Transparan olduğu için hiçbir renk vermiyor ve makyajımı gün boyu sabit tutuyor. Hatta ağladığımda bile akmadı. Onu bile test etmiş oldum ehe. Maybelline concealer için bu kadar iyi konuşamayacağım malesef. Aydınlatması kapatması filan okey ama bir saat sonra göz kapağımda o çizgilenmesi ve eyelinerımla karışması sonucu oluşan o saçma ve pis görüntü beni çok rahatsız etti. Sürekli elimde peçete geziyorum göz kapağımda çizgi oluşturduysa sileyim diye. Bitince tekrar alır mıyım? Hiiiç sanmıyorum. Bunun yerine belki L'oreal True Match tercih edebilirim. Bakacağız. Ten makyajı için bunlar (kapatıcı hariç) şimdilik favorilerim arasındalar. Bir dahaki sefere daha detaylı bir makyaj yazısı hazırlamayı planlıyorum. Şimdilik görüşmek üzere!
Bol neşeli bir gün olsun! (:
.jpg)
.jpg)
