SCHWARZKOPF GLISS SAÇ BAKIM KÖPÜĞÜ
Evet sevgili arkadaşlar. Şimdi size bir köpük daha ne kadar kötü olabilir onun yazısını yazacağım. Ürünün vaatleri çok sağlam. İki hafta önce Watsons'tan 3,99 a almıştım indirimdeyken. Bir de bayıla bayıla aldım ki sormayın. Öyle mutlu oldum yani. Hani çünkü schwarzkopf ürünleri beni hiç hayal kırıklığına uğratmamıştı daha önce. Bu ilk oldu; umarım son olur. Ürünün öyle tam bir köpük kıvamı yok onu bir diyeyim. Hani olur da alırsanız filan sıvımsı bir şey. Tam olarak o köpük havasını vermiyor elinize sıktığınızda. Ben ilk kullandığımda acaba tarihi filan mı geçti diye düşünmüştüm ama yapısı öyleymiş. Ehmm! Saçlarım nemliyken elime sıkıp sürdüm, tarakla yaydım ve örüp yattım. Sabah saçlarımı açtığımda biraz yapış yapış bir his vardı saçlarımda. Bu yüzden çooook üzülerek belirtiyorum ki bu arkadaşımız benden geçer not alamadı. Ama benim saçımla mı alakalı onu da bilmiyorum. Kullanan ve memnun kalanlarınız varsa bilmek isterim. Acaba ben mi yanlış uyguluyorum anlamadım ki (:
Hepinizi öpüyorum!

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder